Onze school

Het Segbroek College is de school waar jouw talent tot bloei komt. Welkom op de grootste openbare scholengemeenschap voor voortgezet onderwijs in de regio Den Haag.

Wij zijn een school waar iedereen zich welkom voelt. We hebben een grote aantrekkingskracht op nieuwsgierige en talentvolle jonge mensen die zich thuis voelen bij het open karakter van onze school. Op het Segbroek kun je volledig jezelf zijn en krijg je alle kansen om jouw talenten te ontwikkelen.

Op het Segbroek vind je een verscheidenheid aan mensen, culturen en achtergronden. Een mooie afspiegeling van de Haagse samenleving. In onze samenleving-in-het-klein bereiden we je voor op de toekomst in een wereld die ook een grote diversiteit kent.

Naast het reguliere onderwijs bieden wij speciale Talentprogramma's aan om jouw talenten verder te ontwikkelen. Zo zijn we de enige topsporttalentschool in de regio. Maar als jouw talent ligt bij muziek, dans, theater, kunst of techniek dan is het Segbroek ook voor jou dé plek waar jouw talent tot bloei kan komen. We zijn daarom ook een erkende Cultuurprofielschool. We zien je graag op het Segbroek!

Bekijk hier onze nieuwe schoolgids.