SKEF

Sinds 2011 wordt het Segbroek Kunst Examen Festival (SKEF) georganiseerd. Op dit festival worden alle praktijkexamens van de kunstvakken gehouden op het Segbroek College. Er zijn op deze dag Muziekoptredens, een tentoonstelling van Beeldende Vorming en een Dramavoorstelling. Alles is toegankelijk voor leerlingen, vrienden en familie. De examenleerlingen laten vol trots zien en horen waar zij het afgelopen jaar aan hebben gewerkt en hoe zij in het creatieve vak dat ze hebben gekozen zijn gegroeid. SKEF is hiermee een belangrijk onderdeel van het Cultuurprofiel van het Segbroek College. Veel plezier met het bekijken van het werk van dit jaar. Onderaan de pagina is het werk van voorgaande jaren te vinden. Ook zeker de moeite waard!

SKEF (Segbroek Kunst Examen Festival)