Zoek

Kantinepersoneel

GoudsbloemlaanKlaverstraat

Op het Segbroek College wordt de catering verzorgd door medewerkers van Middin. Middin is een zorgorganisatie die o.a. mensen met een verstandelijke beperking voorziet van een prettige werkplek. De medewerkers van Middin worden begeleid door een werkbegeleider die hen ondersteuning geeft bij het uitoefenen van hun taken. Dagelijks maken zij diverse soorten verse broodjes gezond, verrichten kassawerkzaamheden, vullen de automaten ,houden de kantine schoon en helpen af en toe mee bij de facilitaire dienst. Zij werken hier nu voor het vierde jaar en horen er helemaal bij binnen het Segbroek college. Ze hebben het erg naar hun zin en leggen op een natuurlijke manier contact met leerlingen en personeel van het Segbroek College.

Buitenschoolse activiteiten

Op het Segbroek kun je meedoen aan verschillende buitenschoolse activiteiten om ook op die manier de samenleving beter te leren kennen. Deze activiteiten zijn geconcentreerd in drie zogeheten activiteitenweken, waardoor de lesuitval in de overige onderwijsweken tot een minimum beperkt blijft. We streven ernaar om voor elk leerjaar per activiteitenweek iets bijzonders te organiseren. Om een paar voorbeelden te noemen:

• Bezoek aan Leiden en Amsterdam (met museumbezoek)
  • Kennismakingskamp (brugklas)
  • Reizen naar wereldsteden (mavo, havo en vwo)
  • Diverse projecten
Zweden bezoek