Werken op het Segbroek

Wil jij ook jonge mensen inspireren en begeleiden? Open sollicitaties zijn altijd welkom. Stuur je sollicitatie, in de vorm van een cv en een motivatiebrief naar vacature@segbroek.nl onder vermelding van ‘open sollicitatie’.

Bovendien maakt onze school deel uit van de Haagse Opleidingsschool (HOS) die studenten in samenwerking met de opleidingsinstituten opleidt tot het mooie beroep van docent. Ook voor zij-instromers en deeltijd studenten bestaan er binnen onze school interessante mogelijkheden.

Vacatures voor 2024-2025

Heb je vragen over een vacature of over de school, mail dan naar vacature@segbroek.nl  en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Voor het komende schooljaar 24-25 hebben wij de volgende vacatures voor docenten:

Docent Nederlands 1e graad

Docent Nederlands 2e graad

Docent Duits 2e graad

Docent Aardrijkskunde 1e of 2e graad

Docent Natuurkunde 1e of 2e graad

Docent Biologie 1e of 2e graad

Docent Economie 2e graad

Docent Informatica 1e of 2e graad

NB: Alle reactietermijnen zijn verlengd naar 14 mei 2024.

Stage op het Segbroek

Samen met zes andere vo-scholen en drie lerarenopleidingen is onze school de Haagse Opleidingsschool (HOS) gestart. Via onze opleidingsschool leiden we meer en betere docenten op voor de Haagse onderwijspraktijk. In februari 2019 is de eerste groep studenten van de lerarenopleidingen binnen HOS gestart met hun opleidingstraject.

Meer informatie over de HOS, vind je op de website van de HOS: https://www.haagseopleidingsschool.nl/.

Binnen de HOS werken de scholen en lerarenopleidingen nauw samen om jou en je medestudenten op te leiden tot startbekwaam docent. Binnen de HOS leer je om les te geven in een vernieuwende omgeving en draag je bij aan vernieuwing in onze scholen. Binnen de HOS kun je kennis maken met verschillende typen scholen, van vmbo en leerwegondersteunend onderwijs (LWOO) tot gymnasium.

Als je wil je meer wilt weten over stage lopen bij het Segbroek, kun je per e-mail contact opnemen met de heer A.P.J.M. (Teun) Arts (de schoolcoördinator van de HOS op het Segbroek).